broken friendship.

vi lovade att vi aldrig skulle lämna varandra.
men det är precis det som vi nu har gjort.
vi va hela tiden i sommras, och efter, sen när skolan började
gled vi isär mer o mer, och jag vet inte vad som hände..
jag orkade inte träffa någon, och det gick ut över dej antar jag.
men jag kände oxå att vi behövde vara ifrån varandra iaf 2 veckor,
men det slutade med att vi inte träffas alls längre.
och nu har du tydligen en ny bästavän, det tog kanske 2-3 veckor så hade du en ny ?
vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. för om man är bästavän med någon så lämnar man inte den personen så fort som du gjorde med mig,  jag är helt ordlös.
vi sa att vi aldrig skulle lämna varandra, men aa jag har iaf lärt mig att nästan inget håller förevigt,
inte ens vänskap.
men jag hade en underbar tid med dig, vi hade så jävla roligt,
och jag kommer alltid älska dig<3
men nu är det som det är,
tråkigt, men just nu får vi låta det ta sin tid så får vi se vad som händer i framtiden.


jag kommer alltid att  älska dig....

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

:( vi måste träffas oftare <3

2010-11-17 @ 20:21:20
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0