kanske godnatt ? ;o

hejj, idag har jag inte gjort ett skit,
vaknade halv 12, gråtfärdig, underbart!
sen pratade man med syrran i tele i ungifär en halvtimme, behövdes verkligen!^
tack syster älskar dejj! (L)
jag saknar gårdagen alldeles för mkt, fast halva kvällen vill jag bara glömma...
men resten av kvällen va underbar, tackk alla som va med ! (L)
ni är underbara !:D
nu ska jag nog snart sova..
aa men pusshej :))
och min blogg är råååsa igen, we like that ;)


vågar man satsa på en som är på g med en annan ?
har man en chans ? hmm, who knows .
ända sättet att få reda på det är & försöka :) right ? (A)

& bara för att jag älskar låten.
clocks-coldplay :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0