härlig fredag !

Hallihalllååå:D,
idag va skolan ganska okej, även om jag vart borta hela veckan.
slapp va med på idrotten eftersom jag inte får för mamma & doktorn,
ganska skönt hheeh :)
eftersom vi hade coopertest oxå.
sen slutade man och tog bussen hem,
åt & fixade mej lite se tog jag tåget till tenhult och mötte upp emil.
sen tog vi tåget till forserum och gick runt i ösregn & åska :D
haha askul :D
min & emils sång är så bra.. :D   
H**** vill du ha en puss ? :D haha namnet får ni inte veta ;) secret uknow;)
träffade jessica oxå :) <3
och ska dit imon igen i guess;)
vetni,jag tappade ena kulan till piercingen så får åka och köpa ny imon.
tror det har läkt klart ändÅ!
EMIL & JAG ÄR BEEEEESTISAR:D:DD:<3
 nu ska jag kolla lite på film, sen ska jag ta en varmt härligt bad, kan jag behöva eftersom jag är så
sjukt kall efter dagen, :o
haha
men puss sööööötisar (:









lite bilder från idag, haha dimmigt vare på idrotten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0