fotbollsdag yepp

hejsan, idag vaknade man sju och gick upp & duschade,
sen tog man på sej shorts fixade mat, och packade ner fotbollssaker.
sen sprang man nästan ner till zinken eftersom man blev lite försenad.¨
menmen hann iaf i tid :)
jag va tvungen & va målvakt, greeat :d
haha men släppte bara in ett mål på hela dagen, stolt fakitst :D
men va målvakt innan när jag spelade i ebk, så lite erfarenhet har man ju ;D
vi åtkte ur ganska tidigt, men jag & samuel är dom bästa målvaktern föörfan;)
sen stack man hem & käka lite, sen duschade man och sen somna,
haha sov i typ 3 timmar :s
haha, och nu har jag megaont i kroppen, glömde ju stretcha (stavning)
hhee ;D
men ah, pusspåer:D




en bild från dagen, haha prolympiakilllarna på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0