asså fel på mig elle ?

hejjsan, nu är jag sjuk igen för tredje gången den här månaden, måste ju va nått allvarligt fel på mej ?
ska typ till nån doktor imon o kolla om jag har nått cpe virus i kroppen :o
HJÄLP!?
aja stack hem från skolan igår för jag va nära på o svimma,härligt (Y)
så va hemma idag , plus att jag hade 39,1 graders feber igår :S
aja ska sova nu,
puss babes.


du var allt,men nu är du borta
och jag undrar om du någonsin kommer komma tillbaka,?
jag mådde sjukt bra när det nästan va vi, men det hände nåttt
du vägrar att prata med mig, och det sårar mej mer & mer för varje dag,
jag ber dej, börja prata med mig iaf.. det är det enda jag begär.
för jag saknar dej som inåtahelvete.. du fick mej att bli så jävla kär,
så kär har jag inte vart sen mer än 1 år tbx, oså gjorde du så,
fyfan va ledsen jag blev & är fortfarande, men jag kan inte glömma dej, du finns kvar djupt där inne,
våra minnen, & allt.


Kommentarer
Postat av: becca

gumman det kommer bli bra, jag lovar dej<3

2010-05-18 @ 22:59:29
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0