24/3 -2010 , <3

baby, med dej vid min sida skulle jag klara allt,
ja bara du gav mej chansen , så skulle jag göra allt för dej.
du har fått mej att börja tro på äkta kärek igen,
du har fått mej och kännna mej så speciell, du är en ängel i mina ögon,
utan dej vid min sida skulle livet rasa,
du är seriöst den finaste som finns, och du är perfekt i mina ögon bby,
jag begär inte att du ska vara perfekt, för dt är ingen.
inte ens jag. och om det skulle va nån som skulle begära att du ska va perfekt så kommer det inte va jag,
för det är inte ditt utseende som fått mej och bli kär i dej, det är din personlighet .
visst , utsidan ger insidan en chans, men eftersom jag redan visste hur ditt inre va när vi fick bra kontakt igen,
så behövde jag inte försöka så mkt för att börja gilla dej,
jag begär absolut inte att du ska vara på det ena elr andra sättet, för som jag sagt, jag gillar dej som du är.
ja som den killen du verkligen är och som du alltid kommer vara i mina ögon.
och ditt utseende,  du är så jävla söt och fin,
du har fan allt jag vill att en kille ska ha,
personligheten,utseendet, ALLT!
vi har så jävla mkt minnen tsm från förr oxå.
dom minnerna är oförglömlga asså.!<3
nä men nu äre såhär att jag verkligen gillar dej och du har fått mej att tro på kärleken igen. 
jag trodde det va omöjligt, men tydligen inte,
bby, jag är fan kär i dej ... 


två fina låtar !









japp, jag har oxå vart liten :) 2000                              men nu är jag stor (a)  2010


pussss sweeties.

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag vet vem ;) <3

2010-03-24 @ 15:18:51
URL: http://corneliaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0