18/3 - 2010 :)

hej snyggingar, vevve sov hos mej inatt :D
haha vi va så röksugna men vi kunde inte gå ut för kl va typ 1 ,
så HAHAHA smart som jag är så öppnade jag fönstret i mitt rum så vi hängde ut genom fönstret och rökte,
haha undra egenligen vad grannarna tror om mig nu ;D typ att jag är värsta psycho elr nått x)
men iallafall, så på morgonen fixade vi oss och sen tog vi 13 kl 8 ungifär ,
och vevve hade en ganska u-ringad tröja, så när hon klev på bussen så kollade busschauffören på hennes bröst typ asmycket :O
sen när vi satte oss längst bak i bussen så satt han och kollade i spegeln bak på oss,
jävla peddooogubbe, sen när vi hoppa av glodde han som fan när vi gick förbi bussen , USCHFY säger jag bara .
ahjuste, på bussen träffade jag sebbe uusitalo , haha han är för söt jU :D vi ska typ ha fest i helgen, för jag fyller år på tisdag hihi :) sebbe är jeeevligt go han !:D
sen på morgonen så hade 9orna uppvisning, haha trodde jag skulle dö av skratt!
sen hade vi kemi och det suger apa !
och jag fick sån jävla huvudvärk & mådde illa, så jag sa till min cpiga lärare stellan,
j: hallå, jag har ont i huvudet och mår illa, jag mår inte bra asså, får jag åka hem ?
s: på vilket sätt mår du inte bra ?
j: men huvudvärk o illamående sa jag ju ? får jag åka hem eller inte ?
s : du får allt gå till skolsköterskan och prata med henne .  för du kan inte bara åka hem sådär,!
j : men vafan, måste jag gå till henne bara för att få åka hem ?
s: ja , det måste du , så hon ser hur dåligt du mår så du kan få alvedon
j  : men dom jävla tabletterna funkar inte, dom har aldrig gjort dt.
s : men du får gå dit iaf,
j : men herregud, finns det några jävla regler på att man måste gå till skolsköterskan när man inte mår bra eller ?
s: ja dt finns det.
j : jasså, och vartfan är dom reglerna då ?, jag har förihelvete aldrig sett några ?
s : okej, men det finns det .
j: så du menar att man inte får åka hem sådära, utan att det finns en jävla regel på att man måste gå till skolsköterskan ?
s : ja precis,
j : jaha ja , ja då får jag la gå dit då om det är så jävla viktitgt att skolsköterskan ska veta allt, det är ju fan sjukt !
sen smällde jag igen dörren och va skitförbannad på gubben,
skolsköterskan är konstig så orkar inte prata om henne mer nu,
men iallafall så hade jag so sen och jag mådde inte preciis bättre,
så då sa jag till min so-lärare att jag mådde dåligt, så då fick jag åka hem bara sådära,
HAHAH HÄR FINNS INGA REGLER PÅ SKOLSKÖTERSKAN INTE ! :)
jävla cp:)
haha men sen när jag kom hem så åt jag lite, sen stack jag ner till en kompis och fixa en sak :)
och nu sitter jag och lyssnar på musik :)
men ah ni får ha dt bääääst nu , så bloggar jag om en timme eller nått igen :)
pussshejj sweeties !<3
kommer ni ihåg dom hära låtarna från astrid lindgrens filmerna ?

fan så jävla mkt minnen som kommer tillbaka när man hör den här,
typ från när jag va liten, sånna minnen som jag saknar sjukt mycket :(
då livet var alldeles underbart och kompisar gillade en för den man va och inte hur man såg ut.
kommer en till låt med astrid lindgren i nästa inlägg :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0