trötttttt.

hejj , idag har jag också vart hemma, vaknade halv 11, gick upp och la mej framför tvn och kollade lite.
sen kollade jag på film på datan, the clan of the cave bear, fan den suger egentligen , men aja.
sen la jag mej och sov vid halv 12, vaknade 14:50 :O
så bra asså !
sen stack jag ut och tog en cigg, för det lugnar ner mej, men mådde bara dåligare då.
inte bra allls!, och vet ni, jag ska sluta röka nu, är inte ens beroende, så vf ska jag då fortsättta?
ska börja träna mer ochsånt. ! :)
nyttiga evelina !:D
och jag är sjukt trött på mitt praoställe, har inte vart där dom 2 senaste dagarna,
men ska ju dit imon.. annars får jag inte pierca naveln så.
inget val . sen ska jag kanske va med matilda simonsson, för första gången, kuuul :D
lördag blir det helsingborg :) kulkul !
kommer träffa adam och kanske lotta :D
sen söndag blir det nog att va med några kompisar på stensholm :)
så uppbokad hela helgen xD
nu orkar jag nte skriva mer,

men vi hörs senare sötisar



puss.


och förresten, så saknar jag tiden då jag va liten. kommer lite bilder.
saknar lix kompisarna då o allt.

jag & emma , love u girl !<3



pappa & jag, fan va jag saknar dej pappa.  visst vi träffas ofta oså,
men vi har inte så jättebra kontakt längre.. <3


hha, jonatan och jag på dagis. minnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0