ingen prao

hejj , förlåt för att jag inte har bloggat sen i måndags, men seriöst har inte orkat.
för praon tar all min energi och tid, så jag vill bara sova egentligen när jag kommer hem.
men aja idag blir det ingen prao för mej, för jag har så sjukt ont i halsen,
är förkyld och ont i magen. pluss att jag inte orkar åka till praon, för det är så jävla tråkgt. -.-
så idag blir det att bara ta det lungt och kolla på film osånt.

och seriöst ,ni måste bara höra min kompis sjunga, han sjunger så jävla fint !




och jag ska pierca naveln på fredag :) lite nervös eftersom många säger att det gör jävligt ont,
men jaja, det får faktist göra lite ont om man ska va snygg haha (:

så sjukt snyggt asså :D


och jag träffade en väldigt speciell person igår. <3
seriöst va sjukt kul :) även om jag bara träffa honom i kanske 10 -15 min :)  and im in love hehe §

ahh hej suddig bild jagvet ;o


pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0