INFO INFO INFO!

hejj bitchees, nuäre såhär att jag har bokat biljett till dh :D
fettttjävla glad :)
va ute med daniellaälskling innan, gick en promenad i hva haha, vi bara snackade av oss alla fuking problem ,
det är faktist jävligt skönt att gå ut och gå på kvällen :)
men nu kommer lite info om mej o typ sånt ?
aja läs & ha kul, om ni nu kan höh :D
pussshejj ! <3



Gör den här listan inom 20 minuter annars kommer du imorgon förlora någon du älskar.

Vem:

Saknar du:
thessgumman, daniella, deg, saknar för många asså !<3
Rörde dig sist: daniella :)
Vill du slå: inget jag tar upp här, men finns vissa som jag vill slå, :S

Kysste dig sist: jaduuu ;)
Kramade du sist: daniella<3
Vill du prata med: THESS ! (L)
Skrek du på sist: mamma -.-
Vill du vara som: mig själv.
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: haha thess typ och jocke & robin xD
Gjorde dig riktigt glad senast: daniella <3
Fick du sms från senast: simon
Ringde du senast: mamma
Ringde dig senast: pappa
Är snyggast på jorden: haha jadu ;)


Har du:

För många vänner:
man kan inte ha för många vänner :)
Förföljelsemani: vaa ? :S
Tvångstankar: njaa
Någon annan psykisk sjukdom: tror inte dt ? 
Någon fysisk sjukdom: nej ;D
Någon skada: mmh typ , :S
Färgat håret: aaaaa
Brutit några ben: nejj (:
Några piercings: öronen , snart naveln typ :D
Egen dator: ohja :D 
Bra självförtroende: nejj, men bättre än förr..
Kysst någon: , klart som fan jag har :D 
Sagt jag älskar dig till någon idag: aadå :)
Bjudit ut någon: aadå ahahah x))
Varit kär: ah eftersom jag är dt typ nu ? ://
Dumpat någon: aa.
Stulit någonting:  tyyyp.
Lämnat landet: rest ja :D
Tuttat eld på nått:  hihi ja D;
Gjort något olagligt: aaa.

Hur:
Går du
: som en apa ;O vafan tror du :D

Svarar du i telefonen: - ahh hallå ? 
Fördriver du tiden:
nja beror på
Mycket pengar har du: jag är rik så gissa ;D ne men typ 500. 
Tjänar du pengar: jag venne  `??
Ofta diskar du: typ aldrig xD

Ofta städar du: när mamma säger till mej o göra dt :)
Många stör du dig på: mer än vad du kan gissa asså !;o
Ofta träffar du din familj: varje jävla dag xD


Tror du:
Att du kommer bli något
: jaa :D  göran perssons fru :D

På gud: nejj.
På rymdvarelser: venne, om jag får se bevis så fine, :)
Att folk tycker om dig:  vafan vet jag, vet ju ingenting typ längre, vafan fråga dom istället ? :)
På ett liv efter detta: intressseeflagggg ? -.-
Att fiskar kan tänka: men som om jag bryr mej ? , ja dt tror jag, dom har la en hjärna precis som alla andra ? x)
Att du kommer leva länge: nejj,jag kommer bli påkörd imon :D

ne men jadå, dt hoppas jag iaf :)



 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: thess

TYP TRÄFFAS IMORGON (L)

2010-03-10 @ 22:50:26
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thess

sv; imorgon :) <33

2010-03-10 @ 23:03:40
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thess

sv; men jag kan bara en timme :/ men vi kan träffas på lördag? <3

2010-03-11 @ 09:37:04
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0