i think im in love ;o

Jag ville se dig idag,
Jag ville göra dig glad.
För jag tror att du och jag tillsammans,
skulle vara som en dröm om vi ger det en chans.

Allt jag känner och gör,
kanske borde tänka mig för.
Men lyssna nu för allt jag säger till dig,
det kommer från mitt hjärta så lyssna på mig.

Om det var du och jag, det skulle göra mig lycklig.
Du och jag, när solen går upp.
Kan du komma hit nu innan vintern tar slut.

Jag vill ha dig här nu nu nu.
Ja jag vill ha dig här nu nu nu


jag önskar att du bara kunde ta mig,
för jag vill bara ha dig.
Jag önskar att du ligger vid min sida och rör mig
för varje gång jag blundar är du nära mig.

Från mitt hjärta,
lyssna på mig.
Jag vill vara med dig.

jag vill ha dej här nu nu nu.




tror seriöst jag är typ kär ;o
och denna gången är det faktist en som bor här i huskvarna :)
men dt är jobbigt.för vågar ju inte säga ett skit till honom om dt :S
men han är iaf finast, och jag tänker på honom hela tiden,
är man kär då ? :o
känns så iaf :$

ajja pusshejjj baabbyys <3




bild från i sommras, ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0