godnatt,

hejj , va uppe på stensholm ikväll & gjorde inte ett skit typ, gick runt själv i nästan 2 timmar,
vafan fråga inte varför haha :)
men jag orkar inte skriva så mycket ikväll, för jag är megatrött, skönt med lördag imon säger jag bara :)
yess, nu ska jag nog kolla på film innan jag sover :D

pusss sweeites.



han är den finaste jag sett, han är den jag vill leva med,
han är den jag alltid tänker på, han som jag drömmer om på nätterna,
han som finns i mina tankar, som tar över mina känslor,
han som får mej att tappa andan, han som jag tänker på dag som natt,
han är den som får mej att må sjukt bra,
som får mej att göra dom mest konstiga sakerna du kan tänka dig,
han är fan den som fåttt mej och bli riktigt jävla kär,
men det är också han och mig själv som gör att jag inte vågar ta ett steg och berätta.

ska man bli blond kanske ? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0