fiiixtime,

godmorgon, har alla sovit gott ?, det har iafall jag gjort,
kollade på film lite igår också, kollade på mio min mio,
älskade verkligen den när jag va liten.
idag ska jag upp till mina kusiner på stensholm, så ska jag & min kusin firas,
han fyller 5 och jag 15 :)
det är lite roligt, för när jag fyllde 10 så fick jag en kusin samma dag,
så jag och min kusin fyller därmed år på samma dag. coot va:D (H)
så japp, vi ska firas idag istället för på tisdag då vi egentligen fyller år.
men då hinner jag inte träffa dom för har prao och sånt då.
sen blir det nog att pierca naveln den här veckan kanske (: GREAT!
sen vid 4 ska jag hem till mamma och bli firad där av mammas släkt, så kommer bli ännu tjockare av tårta, bullar osv. men får iaf mer presenter och pengar då förmodligen.

idag visar evelina när hon fixar sejj , så håll ögonen öppna och kolla vetja :D
en nyduschad och osminkad evelina (:
sen fönar evelina håret :)

sen tar evelina bort smink som inte gick bort i duschen :)


sen sminkar evelina säg :)


färdigsminkad :)

min webb är lite cp, därför blir bilderna lite konstiga:S


plattahåret dags :)
efter plattningen !

inte så bra bild men :/ för min plattång är sämst oxxå.

löshårdags !
och ja för er som inte visste dt så har jag löshår :P



löshåret isatt. skillnad? (:


älska löshår asså !:D


dagens kläder/dresscode.

nu måste jag dra.
pusshej


Kommentarer
Postat av: thess

finis <3

2010-03-21 @ 21:18:37
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0