dålig uppdatering

hejjj ,ska börja med och säga att jag är urkass på att uppdatera bloggen, men kan inte skriva när jag är i skolan och sånt . så ni får faktist vänta tills jag kommer hem & kan blogga haha :) live with it ;)
skolan idag va booring, först hade jag engelska(med världens konstigaste o tråkigaste vikarie cecilia, henne tkr vi inte om ! ) sen spanska, svenska , lunch, idrott (dansade bugg, hahaha askul fan) sen so, sen slutade jag 14:25, men stannade kvar typ en timme och pluggade lite till svenskaprovet imon,
som inte kommer gå bra för mej :/ tror jag iaf!
sedan tog jag bussen hem och typ somna framför tvn,
jagvet,jag är bäst ! :)
sen fika uppe hos bror min :)
sen pluggapluggaplugga -.-
men aja , imon blire att åka hem till vevve och baka och ha sjukt kul :D
sen konfan :)
sen hem o fixa en sak, :DD
aja , nu ska jag nog kolla film. 
vi hörs imon igen som vanligt ,
pusssss !




jag är kär på riktigt den här gången. :)

Kommentarer
Postat av: thess

awwh :D <3

2010-03-17 @ 07:48:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0