varför kan jag aldrig tänka mej för ?

jag önskar jag kunde vända tillbaka tiden, så du blir min igen
du är den enda jag vill ha och jag slutade nog fan aldrig gilla dej.
jag tänkte mej inte för innan jag dumpade dej, det skulle jag fan gjort.
´jag är så jävla dum som inte insåg förns nu hur jävla underbar du är & och hur mycket jag faktist gillar & saknar dej.
kanske till&med älskar?
jag hade världens underbaraste kille, och världens bästa.
fattar inte hur jag kunde.
du fick mej att må bra hela jävla tiden, hur ledsen eller arg jag än va.
och du fick mej alltid att glömma alla svåra & jobbiga problem.
jag kommer ihåg den kvällen när jag kom till dej, sen åkte vi in till jkpg med dina killkompisar & gick på bio.
fyfan va mysigt. vi höll varandra i handen hela tiden , jag ville verkligen visa inför alla hur mkt jag gillade dig,
och hur lycklig jag va med dig.
kommer aldrig glömma den kvällen.
och den kvällen när min brorsa körde hem dej.
asså fan, vad ska jag göra. jag vill bara ha dig vid min sida igen, hålla din hand igen, och känna dina underbara kramar igen.
jag önskar vi kunde ge det en andra chans, jag hade fan aldrig lämnat dej då.
det kan jag lova dig.
sanningen är. jag tror faktist att jag fortfarande älskar dig.




låten är till honom.



du var allt,du var hela min värd.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv; okej :/ <3

jag kan inte imon.. hela veckan är fan fullbokad nu asso med skolresa och sluta nian och student och födelsedag och allt ;s

2010-06-06 @ 22:42:32
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0