värdelös dag ?

hejj, åkte till bup imorse, hade tid där kl 10.
fick sova längre idag,
men sen kom ju typ aldrig bussen,  och när den väl kom så va klockan nästan halv 10.
great!
efter bup så kom mamma & skjutsade upp mej till ekhagen, där min klass va. och alla 8or och 7or på skolan.
sög som faaan. och jag är allmänt tjurig nu...
för vissa är så jävla omogna och kan aldrig upföra sej som normalt folk när man är iväg på nånting!
så min nya tröja som jag fick igår är typ förstörd nu ?  taaaackar !!

och jag saknar min thess mer&mer.
jag försöker nå henne för o se hur hon mår & allt.¨
men hon svarar inte , jag är sjukt orolig för att jag har gjort något och hon är arg på mej.
thess när du ser detta , så ring eller smsa.
för måste veta om jag gjort nått ?  .
men jag älskar dej och det vetdu !
och jag mår inte bra när det känns som om du är arg på mej :(
jag skulle inte klara av och förlora dej, gör jag det, så vet jag inte vad jag gör.
för jag behöver dej. du är som en syster för mej gumman.
den systern som alltid finns där , dag som natt<3



gumman, du är guldvärd!<3<3

Kommentarer
Postat av: thess

wtf oj såg detta inlägget nu :o jag är inte arg på dig älskling. jag var ju på liseberg när du ringde oså.. :/ gumman du behöver inte bli orolig <33

2010-06-14 @ 19:01:24
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0