Underbar dag <3

På morgonen hade jag skolavslutning i kristine kyrka tyckte rektorns tal va bra men lite för långt :o haha efter skolavslutningen så fick vi våra betyg och vi sa hejdå till klassen, ett år kvar i grundskolan nudå(y) kommer faktist sakna klassen under sommarlovet och typ asmånga som slutat nian? Snyft:'( sen åkte jag hem och typ böt om sen snackade jag med Matilda på msn så bestämde med henne att jag skulle komma upp till henne så tog 15bussen och va med henne, sen vid 18:00 så skulle matilda ha skolavslutning och eftersom hon slutade nian så va det lite speciellt så jag följde med och satt med henne trevliga föräldrar :) mkt sång och tårar haha, speciellt när lärarna visade en film som dom hade gjort, då lipade jättemånga tjejer och jag va nära på att börja lipa själv. Efter det så typ marcherade alla nior ner till ad hha jag gick med;) sen åt dom där och allla vi som inte gick i nian eller på skolan fick inte komma in, så då va jag med Mimmi, Kalle,filip Felix och Johnny. Kulkul;d sen skulle dom upp till stensholm men jag orkade inte följa med ;j så sstack hem o somnade jävligt fort, trött som fan va jag. Och nu vaknade jag av ett SMS så tänkte att jag likaväl kunde blogga lite:) och jag träffa han idag oxå... Och vem får ni inte veta.. Aja ska fortsätta sova nu, puss & godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0