tråkig & rolig & mysig dag haha

hejj, vaknade 11 idag, aströttt?
HIHI inget ovanligt.
satt vid datan typ till 15:00 sen duschade jag osånt.
sen vid 17:20 åkte man till forserum då.
jessica bad mej komma till trollevi och självklart stack jag ju dit:D
sen va vi med robin :)
så söta är dom tsm:)

nu ska jag sova . eftersom jag har sommarskola imon-.-
eller aa, ska kolla på film och sen sova hhihi,
men puss & godnatt.


robin & jessica, ahah ingen bra bild, men tog kort från tåget så :)
hahaha :D


fin cambild på mej-.-




varje gång är som den första gång vi sågs,
även om det är över nu
allting har förändrats men du finns kvar.
jag minns det så väl varför kärleken brunnit utav olika själv,
varför jag aldrig släppt dej, aldrig gett upp, trots min väg varit lång,
minns varje ord varje rad jag skrivit.
en längtan så stor , minns varje dag jag lidit
en kärlek så varm , utan den vilket öde,
Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
på marken och bara dog
Blev hjälplöst förälskat
Obeskrivligt tagen
Som om jag låg ner på marken och blev slagen
Vill säga nånting men jag kan inte tänka klart
Känslor bubblar upp utan att tänka tillbaks
Trevar mig fram för att etablera kontakt
Tar tag i din hand
Vi brister ut i ett skratt
Det var så länge sen
Men det finns där än idag.
Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
långa dagar blev till nätter sen till år.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

<3 :(

2010-06-14 @ 10:56:21
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0