skola&vattenkrig ?

HAHAH hade vattenkrig i skolan idag,
elr aa inte jag då, men typ alla andra i klassen, men endå så fick jag mkt vatten på mej:)
pga kevin emanuelsson,mario mansour , eric henning & jacob wårhag ahaha xd
rätt slapp dag, film på morgonen på hemkunskapen med fika & allt typ ?
sen städade vi skåpen, och sedan åt man. fyfan hatar maten :D
sen spelade vi typ massa spel ? spelade twister, hahaha jag suger på det :)
förlorade hela tiden :D
när jag kom hem somnade jag typ ? :D
haha ovanligt ;)





jag är hon som saknar honom..
som vill ha tillbaka honom..
som bara vill hålla om honom sådära igen..




kom tillbaka,


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

love u <3

2010-06-07 @ 23:35:04
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0