nu blir det till o plugga:o

hejsan, skolan idag va faktist rolig :)
konstigt nog.
när jag kom hem så somnade jag direkt :o
men skönt att det bara är 9 dagar kvar, snart 8 :)
sen sommarlov, fast sommarskola i 2 veckor oxå, menmen det går snabbt :) och det är värt det oxå:)
aja , ska plugga nnu
måste skicka kapitlerna till min deckare till min skoladress så jag kan skriva ut dom imon,
sen måste jag läsa kllart den dära boken som vi skulle läsa oxå , hmm aa.
men puss & godnatt !<3





THESS WESTER !




min pluuuttis, du är för bra för o vara sant,
som en ängel kom du in i mitt liv september 2009,
om det inte hade vart för att du va lite packad så hade jag nog aldrig fått ditt nummer haha .
men jag fick det och jag ångrar det inte ett skit, för den tiden vi känt varandra, asså UNDERBART!
när vi bestämde oss för o va första gången, asså fyfan va kul vi hade,
haha TOOMTAR! så jävla typiskt oss haha!
du är en sann bästavän gumman, skulle inte kunna tänka mej en dag utan dej.
du gör mina dagar bäst!
jag älskar dej av hela mitt hjärta gumman.
evelina&thess  . så kommer det alltid vara!
inget absolut INGET kan få mej att lämna dej.
du betyder allt bästavän, du är så jävla bra.
säger det igen, ÄLSKAR DEJ GUMMAN.
och trevlig pratstund innan haha :D<3
puss<3 BÄSTAVÄN!<3


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

naaw älskliiiiiing <3 du är för bra för att vara sann!

2010-06-01 @ 23:18:41
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0