Helgen

hellluuu

har inte vart så aktiv på bloggen nu känner jag , men det har bara varit tillfälligt.


lite av vsd som hänt i helgen

fredag: frilufsdag med 8orna på råslätt idrottsplats, våran klass vann allt :) och jag fick nästan tjejrekord i kulstötning, men linda fick 20 cm bättre än mej, så hon fick tjejreckord i stället :( BUHHHUU jag som aldrig fått skolrekord och så fick jag det nästan ..  aja , sen åkte jag till pappa och satte mej vid datorn ?  sen bestämde daniella och jag att gå till oset och sola, så då gick vi dit, sen kom alicia oxå. sen satt vi där och snackade haha.
sen gick vi till ad och satt där i typ en timme haha, massa snygga basketkillar där oxå ;d hihi
sen stack jag hem och dom in till vätterstranden. hah sen träffade jag jesper & matilda en stund, och blom och denise oxå lite fort :) <3

lördag: vaknade vi halv 1 ? sen gick jag upp och satte mej vid datorn till typ 14:00 sen ringde pappa , så bestämde vi för att gå ut o käka, så vid 3 gick vi till biblos och hämta pizza (hihi tjockis) men istället för och sitta ute och äta så gick vi upp till syrran och åt pizzan där :)
sen gick pappa hem och jag stannade kvar till tyyp 16:40?
sen gick jag hem och satte mej vid datorn, ovanligt haha? sen snackade jag med robert och han skulle till tenhultsjön där bazze,ebba, felicia,rebecka,och oliver bs va, så då bestämde jag mej för o åka dit eftersom jag inte hade något och göra, så pappa skjutsade mej dit, men nejnej, då skulle dom till vätterstranden istället, så då åkte jag hem igen efter typ 5 mìn? sen ringde jag robert, så kom han hit istället haha, vi kollade på american funniest home videos, haha så jävla kul äre :D
sen stack han hem vid typ halv 12.

och idag har jag inte gjort ett skit änsålänge, vaknade halv 11 och satte mej vid datorn, senare ska jag nog till syrran igen :)

aja vi hörs senare :) pusss



steeek:D


du är inte den personen som jag trodde att du va,
fyfan för dej asså.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gumman ? <3

2010-06-06 @ 16:29:58
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0