chill på lektionen?:D

hejsan, har svenska just nu,
men jag sitter bara och lyssnar på musik & och kollar egenom facebook & bdb och allt.
för är klar med allting som ska vara inlämnat imon,
SÅ BÄST ÄR JAG:)
men iaf, senare ska jag plugga till matteprovet som vi ska ha imon, ska försöka få G.
fick iaf ig på engelskaprovet, inte så bra kankse :/
men får ta igen det i nian. för orkar inte nu , och dessutom så hinner jag inte.
men nu måste jag sluta skriva för mina lärare kan komma närsom haha
men ha det bäst, så hörs vi när jag kommer hem .
pusssss sweeeties;*

jag i sjuan ;o


och nu i 8an :)

skilland?
puss

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fett skillnad :D



sv; inga magrutor faktiskt (a) hihi. <3

2010-06-01 @ 21:05:25
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0