öland

hejj,  har vart på öland sen i förrgår.
mysigt värre asså.
älskar fan öland o har alltid gjort.
ett exempel är när jag va i västervik för 3 veckor sedan,  jag kände bara: varfan är öland.
jag ville bara hit till den hära campingen, för det är här jag känner mej hemma av alla campingar som finns.
så aa love öland !<3

idag har jag hunnit bada 1 gång, för jävla mkt folk så får gå till stranden senare.
awsome !

sen nästa vecka har man
syrrans lägenhet själv i en hel vecka.
fetttnice blir det.
längtar asså ;)

nu ska jag ta och kolla lite på film, messa med min rm;D
och sen ner till stranden tror jag :D
skriver kanske ikväll.
puss ha det bäst !<3

aa fina bilder på mej då:)
innan jag skulle till stranden imorse ;)



om du tvivlar för en stund
så finns jag alltid här
till det sista andetaget

på en hundradels sekund
jag gör vad du begär
till det sista andetaget

jag ger dig allt jag nånsin kan
vi står och faller med varan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0