nattinatt :D

hejsan , nnu säger jag godnatt.
dagen har vart ganska chill.vakna vid 1 , sen stack man till morfar och städade (Y)
200 kr ! :D
tackar (:
sen hem till mamma och datan :D
orkar inte skriva så mkt mer,
men imon blir det kanske forserum med beestis & alexander :)
kulkul :D
men puss.




 du kan inte trycka ner mej längre,
jag har lärt mej att slå tillbaka.
och nu skiter jag i vad du säger till mej.
bryr mej inte längre, ha ett bra liv gumman.



bild från idag :D
måste bara säga att jag älskar mitt hår (:


Kommentarer
Postat av: mandaheiel /din andra halva. :o

hehe det gör jag också, alltså älskar ditt hår? :o haha ;D <3 loveu <3

2010-07-15 @ 21:36:15
Postat av: evelina

sv;

haha tack :)

men skriv vem du är nästa gång haha,

lite svårt och veta annars ;

haha men love u 2 :D<3

2010-07-17 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0