hos pappa

hejj igen, nu är jag hemma hos pappa, elr ah vart dt i några timmar snart,
har käkat och lite mer ointressanta saker :)
senare ska jag la ut , om deg nån gång kan ringa mej !:)
så blir väl att va ute med deg,kalle o blom och aalla ? xd
alltid lika kul o va med dom, för dom hittar alltid på massa buuuus (;
HAHAHA, !
sen saknar jag thess som fan ocksåå :(
fan gumman, kommer inte få träffa dej förns om 3 mån typ,:(((
jag saknar dej mer o mer för varje dag. !
imon vet jag inte vad som händer, men hittar la på nått :D
aja, ni får hare bäst bejjjjbbbs,
skriver nog kankse senare..
puuussohojj!<3





jag saknar mitt gamla liv,
ett liv utan tårar, med skratt och jag var inte så agressiv
, jag styr inte mig själv
jag känner mig radiostyrd, jag tar ett andetag packar väskan min och flyr.
det är sorgligt att ett liv kan gå så fucking
snett, att jag inte kunde fatta att jag hade det perfek
,
har du sätt mina nätter mina dagar mitt liv,
har du upplevt mina andetag
har du delat min tid,? har du sätt hur jag mår?, nej jag tänkte väll det,

för ingen vet mitt innersta min egen hemlighet,
jag vill bara säga förlåt till er
som tagit mina slag, är detta verkligen jag,?
den tanken slår mig varje dag
.

jag är krossad, jag har förlorat mej själv,
jag har förstört mej själv och allting igen.

lyckan i mitt liv har jag glidit ifrån,
känns som att jag aldrig varit glad men som att smärtan kom igår.
jag fejkar mina skratt och jag försöker att le,
jag går ut och kollar runt mej men det finns ingenting att se
,
Den här går ut till alla er som sagt att ni känner mig
men ingen vet vem jag är inte ens mina vänner nej,
ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är,
det vet jag inte ens själv längre,!
dags att lämna den personen jag blivit, och börja bli den evelina jag en gång va,
den tiden då allt va underbart o när det inte fanns några besvär,
jag har förlorat mej själv helt enkelt,
men nu säger jag hejdå till den evelina jag är idag, och säger hej till den förra jag va,!
jag skiter i om det va nån som inte gillade hur jag va innan, men jag sårar bara o förstör för alla ,
df skiter jag totalt i vad någon tkr, jag vill aldrig mer såra mina närmaste kompisar, som jag nu gjort,
såhej, nu är den gamla evelina tillbaka, den som alla älskade mer än vad dom älskar den jag är idag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0