failad hemkunskap (;

hejj sötnosar, skolan idag va fan ganska så kul,
failade rätt mkt på hemkunskapen, råkade göra så att min hemkunskapslärare fick en potatis på sej, hhah xd
och jacob o jag fick stanna kvar 10 min extra för att vi "inte" hade städat ordentligt i vårat kök,
men kvinnan är ju förfan inte klock :O vi hade fan städat så rent man kan typ, :s så vi stod bara o skratta åt henne,och då blev hon såklart ännu mera arg, ig nästa ? xD  sen hällde micke typ 1 kg peppar på min potatismos så jag bad honom o käka upp dt, och den roliga ungen gjorde dt oxå,
haha fattar nte att han kunde, sen när jag väl hämtat ny potatismos så kom jacob o hällde lingonsylt på hela skiten, så fick slänga igen, sen sket jag i o häma nytt, xd
AHAHAH! FAIIL :D
aja. fick sluta tidigare idag, najjjjs som fan!
senare blire nog att dra till en kompis, o kanske sova där,
om dt nu går.. (;
ha dt bäst, pussss ! <3

hahah osminkad på bilden , men dt får ni leva med, (;
what is love, ? :s (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0