dagen och vad som händer senare

hejj bloggen o alla som läser,
började 9:20 idag, fick börja en timme senare eftersom engelskan va inställd,
så fick sovmorron, goottgott (A
orkar inte berätta allt men såhär såg dagen ut:
SOVMORRON!
spanska
svenska
lunch
idrott (simning)
so
men eftersom jag fick sån jävla huvudvärk o nästa svimma efter vi simmat så åkte jag hem,
men nu mår jag bara bra ! :)
på idrotten skulle vi simma så många längder vi kunde på 20 min,
och klara man 600 så fick man vg, och jag kommer inte ihåg hur mkt man skulle ha för att gå g elr mvg,
men jag fick vg , stolt faktist :)
klara exakt 600 m:D
senare vet jag inte vad som händer, om jag ska dra ner till rosen kanske,
elr va med nån, elr bara va hemma o ta dt lungt,
vi får se :)
bloggar kanske senare ikväll ,
pusshejj ! :)



HAHA, oseriös bild !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0