HAHAHAH ibland har jag och manda kul på msn :D

ja ni ser ju vad jag och manda har kul på lördagsnätter när vi är trötta och sura för någonting,
 och halvt sjuka båda två ;)




manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

hahahhaha nej men eller om man är förkyld:O och skriver något, så ba ; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHTJOOOOOOOOOOH ATHJOH! typ 2,3 ggr :O så glömmer man vad man ska skriva igen :S(L)

evelinatuovila. säger:

 

HAHAHAHAHAAHHA ! :D

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

hahaha vad du har roligt:O ?

evelinatuovila. säger:

 

hahahaa ne :D

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

eller om man snackar i telefon, då låter man som en anka :O
liksom, sjukdommar finns det inget bra med :O
man missar lektioner så man kommer efter
aa
ku
l
ne
-.- :Å

så får man läxor :O

evelinatuovila. säger:

 

HAHAHAHAHA aa håller med hahaha :D 
ne det suger ju åsnesvans -.- :O

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

hahahaha jaa :o
 det gör liksom det, nu kom hooooooooooooooooooooooooost igen ;Å

evelinatuovila. säger:

 

hahha naw :o lider med dig :(

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

nej du sitter bara och skrattar :K

evelinatuovila. säger:

 

haha nejdå :( men det låter bara så kul :L 
AHHAHAH :D
AHHHHTJOOOOOO LIKSOM ! :D

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

hahaha det AH AH AH AHHHHHHHHHTJOOOOOH! :(

evelinatuovila. säger:

 

HAHAHA ja något sånt :O
alla låter olika , jag låter såhär : ÄHHHOHHHTJUUUUUUUU! :O

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

HAHAHA JA , och jag låter så högt att dom döva hör mig :O enligt mamma iallafall, :O

evelinatuovila. säger:

 

HAHAHAHAAHA synd om henne :O
när jag nyser så får min katt damp och hoppar på mig och biter mig i örat , har hon gjort flera 2372627 ggr, det gör faktiskt lite ont :S :O HHA A!

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

HAHAHAH AMG !?!?!?!? du kommer få rabies , ohno! :(

evelinatuovila. säger:

 

HAHAHAHA , jaaa tror att det är dags att jag börjar gräva min egna grav i trädgården :( 
bland alla maskarna ! :O

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

haha jaa, :(  jag tror också det, men istället för att jag tar med mig en ros på din begravning :( så tar jag med mig en fyrklöver :(

evelinatuovila. säger:

 

hahah :(
men varför då ? :( ska jag få lycka när jag redan är död ? är inte det lite onödigt, den kan ju gå till en fattig gubbe i mjölkafållan som kanske vill vinna på lotto :(

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

ja men jag tycker du förtjänar den, den har legat bland mina underkläder ganska länge nu :(


evelinatuovila. säger:
jahaaa men är inte den lite sönder och skrynklig då ?`:(

*

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

jag vet inte :( har inte vågar kolla än :O

evelinatuovila. säger:

 

hahaha nää kan ju hoppa fram ett spöke och säga buuuh :(

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

jaaa eller typ en shrek :(

evelinatuovila. säger:

 

jaa :( eller en sid från ice age :( han kanske snorar ner dig elr något :O

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:

 

åhnej det vill jag ju inte :O

evelinatuovila. säger:

 

hahaha nej :O snuskbaskilsusker, snusken kanske oxå hoppar fram och visar sina fötter :O

manda, philipcarlsson, jag älskar dig <3 säger:
hahahaha usch då :O

evelinatuovila. säger:

 

hahahaha aa  :O


                                              


HAHAHAHA jag älskar dig mandaheiel ! :D




 

HAHAHAHA SNYGGINGAR ! ;)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

din nya design blev awsome! :D

2010-12-05 @ 10:43:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0