Godmorgon sunshines..

vaknade för lite mer än en timme sen.
mår mycket bättre idag, SKÖNT  :)
hm, idag vet jag inte riktigt vad som händer, men blir att packa lite eftersom jag ska sova hos en kompis imon och jag hinner verkligen inte packa när jag kommer hem från skolan, för då ska jag duscha o allt.
så nej, det blir att packa ikväll ;)

jag ska iaf färga hårert mörtkbrunt, vill verkligen det nu.
hoppas min brors tjej kan göra det idag, annars får det bli på söndag.


nu ska jag ringa Annica(brorsans tjej) och prata med henne :)
får se vad jag gör senare,

puss, skirver nog sen ;)

har seriöst tröttnat på att vara blond nu :o


Bild från december 2009, kommer bli ungefär såhär, fast mkt mörkare ;)
snyggt asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0