fuckoff

du kan dra åt helvete..
seriöst, du får mig att må så jävla dåligt
och du springer runt och öppnar käften utan att ens tänka dig för.
skitbra att man kan lita på dig. jättebra!
och du kan inte ens fråga mig innan du berättar ? jättebra gjort av dig.
du kan ju glömma att jag någonsin mer kommer berätta saker för dig osv.
men du har ju bestämt dig,
så ha ett bra liv själv gumman,
och det förvånar mig inte om du går runt och berättar för dina vänner att vi bråkat osv.
snacka om att jag kommer få så jävla mtk skit om du gör det, och då är det ditt fel att jag inte längre kommer snacka med dig eller ens leva
du vet nog inte ens vad jag har för tankar i huvudet..
som kan gå riktigt jävla snett om något/någon gör att jag mår skit.

våran vänskap är iaf död och nu kan inget ändra på det.





Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

? <333

2010-12-04 @ 18:34:28
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0