tråååkigt :)

gör detta bara för att jag har feeeettttråååk.

 

OM JUST DIG

FULLSTÄNsnDIGT NAMN :  evelina sofia tuovila
FÖDD :  950323
BOR:  Huskvarna förfan,
SMEKNAMN :  evve typ ?
INTRESSEN : Dator, träna , kompisar & kärleken.
SKOLA :  rosenlundsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON :  JAAA!
ÅNGRAT NÅGOT:  en hel del.
LJUGIT :   aa
SVIKIT NÅGON :  kan ha hänt ;o
KÄNNT DIG SÄMST :  ibland,  men jag är bäst !
GRÅTIT :  jodå.
SKRATTAT :  höhöhehehahhaha aa :D
VARIT SJUK :  nja typ ;o
VARIT UTOMLANDS : nain :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN :  yeesbox ;d

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : beror på? :o
SKRATTAR DU OFTA : HAHA  aa :DDD
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  glad, trött & sovsugen ;o
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: både bra & sämst.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: kan ha hänt. men det va längesen.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : kanskejag har ;o

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: hmm vet inte, liiite kanske (A)
 BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD :  aa tyvärr & det är både bra & dåligt.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : när jag är kär så aa klart:)  men annars suger kärleken dase :o
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Nej faktist inte, men om man verkligen kan älska varandra hela livet ut, så ja kanske (:



ÄLSKAR DU NÅGON JUST NU: älskar kan jag ju inte säga att jag gör, men gillar en lite kan jag ju erkänna.
OM JA, VEM :  HONOM ;)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD?:  INGEN.
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENN
A MÅNAD : jag räknar inte precis ?;o
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  som fan .
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN :  aa när jag vatt riktigt kär.
VILKEN SORTS KILLE GILLAR DU:  roliga, dom med bra personlighet, och söta.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : helst söt, men gör inget om han är het ahahah ;)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Längre än mig iaf ;o
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  spelar absolut ingen roll :)
FÅR DU MÅNGA KILLAR:  nee, men tillräckligt iaf :)

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:  blondin :d
ÖGON FÄRG: blåååa & lite gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR :  halvlångt, men med löshår har jag ju långt,(45 centimeter)
SNYGG ELLER FUL: inte snygg men inte ful heller, så helt okej :)



BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU E SÖT,SNYGG,VACKER:  aa varje dag typ ;o men inget jag går runt och skryter om!
ELLER TVÄRTOM?:  nja ibland.  men då är det sånna som addat mig helt fuckin random;s
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nja, några kanske ;o
HAR DU LÅNGA NAGLAR:  buuhuuuu nejjj :(
SMINKAR DU DIG:  jadå, men inte allitd. :)
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN:
  Jo faktist :) får höra ofta att jag är sötare utan smink :o


bilden är vacker som fan :D
& han är finast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0