this crush aint going away .

Cause the possibility?
That you would ever feel the same way
About me, just too much, just too much
Why do I keep running from the truth?
All I ever think about is you
You got me hypnotized, so mesmerized
And I just got to know
Do you ever think when you're all alone
All that we can be, where this thing can go?
Am I crazy or falling in love?
Is it really just another crush?

Do you catch a breath when I look at you?
Are you holding back like the way I do?
Cause I've tried and tried to walk away
But I know this crush ain?t going away,
Going away away away.

Has it ever crossed your mind
When we're hanging, spending time boy?
Are we just friends? Is there more?

So it's a chance we've gotta take
Cause I believe that we can make this into
Something that will last, last forever!





och jag vill bara skriva några betydelsefulla rader om min älskade mandaheiel.
gumman, du har ställt upp för mej i alla lägen, hur arg,ledsen. sur och allt jag kan vara.
asså du är den enda som jag inte skulle vilja förlora.
om det är någon som jag skulle kunna dö för så är det för dig.
du är den bästa personen jag vet. jag litar på dej till 100.
du är min bästavän helt klart<3
jag kommer aldrig glömma dig gumman,
du kommer alltd finnas kvar i mitt hjärta, vad som än händer.<3
och jag kommer alltid älska dig.
vi har sjukt många oförglömliga minnen.
och jag älskar allt med dig.
jag vet att vi har bråkat en gång. men det är bortglömt för mig.
det är som om det aldrig hänt.
men jag ville bara säga, att du är allt för mig.
ingen mig utan dig gumman! tillsammans är vi starka. tillsammans klarar vi allt <3
jag älskar dig hjärtat<3
ingen kan trycka ner oss .<3
då får dom med oss o göra :j hihi<3

vi är starka tsm <3




Kommentarer
Postat av: mandaheiel

aw, evvis :)

jag kommer aldrig glömma dig heller ska du veta, för du betyder verkligen galet mycket för mig, det vet du :) <3

och jag vet att jag heller inte kommer skriva lika fint som du skrev, haha men till mitt försvar så är jag dötrött, :D <3

men gumman, även att vi bråkade en gång så är det historia det är liksom gammalt, och inget man behöver tänka på längre :)

jag älskar dig också! <3

oj vad fin text det blev, haha ne , men du är allt evvis , min andra hjärna eller något, näe min andra njure ?:O undra vart den sitter, aja iallafall, du är bäst :*

2010-08-17 @ 00:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0