sur & trött

hejsan.
visst är dt sjukt jävla surt att man knappt kan lita på någon längre ?
om man säger nått till någon som man kanske litar på, så vet hela skolan om det dagen efter.
till & med sånna som inte går på ens skola.
jag har så jävla svårt och lita på folk nu,
alla snackar bara skit bakom ens rygg &är allmänt fittiga & falska.
visst jag litar på folk, men bara på mina närmaste vänner & dom som jag känner attt jag kan lita på !
om det känns som om någon inte kan hålla en hemlighet elr vad man säger så håller jag käften istället.
det misstaget har jag gjort ett antal gånger och det gör jag aldrig mer om.
för så jävla många gånger jag blivit sårad av detta, är mer än 10 ggr ?
och det är aldrig kul att få veta att ens kompis vart falsk, speciellt inte en som man trodde man kunde lita på.
nuförtiden umgås jag & gillar mest att snacka med killar , sånadära gulliga killar som inte frågar om massa nakenbilder på en och massa porrr.
är så jävla trött på det oxå. att killar alltid ska be om nakenbilder och " sexiga/heta" bilder.
sök bara på google era idioter?
varför lägga tid på att tjata på en tjej som ni nyss börjat snacka med ?
och inte ens känner.
perversa äckelfittor.!
hela sommarlovet sen dh slutade har jag snackat med några killar som jag lärde känna på dh.
och dom är förjävla underbara. känner att jag kan lita på dom till 100.
speciellt en kille från dh, som jag snackatt med jävligt mkt.
om jag får fråga, sverige , ska vi rankas som ett jävla porrland eller ett fredligt land ?
ska vi bli precis som USA & andra länder, våldtäckter varje dag & sån skit.
tycker redan det har blivit för mktt. varje dag hör man att någon blivit våldtagen eller mördad/hotat & rånad osv. visst det är tjejers fel att våldtäcker sker, eftersom många klär sej som en jävla hora.
men vi gör det för att ni killar gillar det, och det är klart, killarna blir upphetsade av att se tjejer så lättklädda.
man kan ju kolla. men vafan våldtäckt ? där går endå gränsen, en normal person kan behärska sig och tänka att det inte är bra o våldta. medans en annan med kanske någon sjukdom inte kan det.
och liksom redan i småstäder som här i huskvarna där jag bor, har det skett våldtäckt, mord & knivhot och rån.
jag har faktist en orsak till & inte vilja va ute allför sent och därför är jag aldrig det.
senast kanske är 2 ? .
sen åker/går jag hem.


nu ska jag inte fortsätta skriva mer. men kände att jag ville få ur mig lite ilska.
och allt detta är det jag är mest sur för. speciellt att kompisar sviker & killar ber om nakenbilder 24/7.



iaf nu ska jag kolla på film. och sedan sova !



BILDBOMB!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0