på dåligt humör, trött & förkyld (Y)

heejj typ ?
idag har jag vart hemma från skolan eftersom jag är förkyld o har ont i halsen ,
inte så jättekul kanske.
men så är det när typ halva skolan är förkyld ? =)
hmm. idag har jag mest sovit och kollat på film.
och som ni säkert redan läst på överskriften så är jag på dåligt humör...
men det är inget som jag vill ta upp här, för jag är mest ledsen.

ikväll vet jag inte vad som händer. åker till pappa kanske.
beror på om jag vill va kvar hos mamma eller inte .
sen måste jag faktist säga att jag saknar så jävla många kompisar som inte bor här i jkpg/huskvarna.
måste fan träffa er snart. och om jag säger askersund/hammar ,  så vet ni vilka ni är ! :(
vi måste verkligen ses snart ! <3<3



fin bild från igår :o
iknow u like it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0