orkar inte mera!

vill bort från dig just nu. 
du tror att du försöker få mig på rätt väg igen,
men du gör fan bara mitt liv till ett helvete just nu.
kan inte se dig i ögonen, för då börjar jag bara gråta istället.
och jag kan inte snacka med dig längre,¨
 du säger att jag är tyken och tror att jag kan göra vafan jag vill.
men har du sätt hur du själv beteer dìg?
jag blir fan rädd för dig när du blir arg.
har alltid vart det och kommer fortsätta vara det.
just nu kan jag inte säga att jag älskar dig,
även om jag innerst inne själv vet att jag gör det.
enda sen du & mammas skiljdes så har livet vart ett helvete.
och du säger till mig att gå & lägga mig tidigt så jag orkar skolan,
och visst det gör jag, senast 12 hemma hos mamma.
du säger att jag ska gå och lägga mig tidigt för att det inte ska bli ett så dåligt år som i 8an.
men vafan, det va ju inte därför jag skötte mig så dåligt i skolan?
jag blev slagen, kallad massa saker osv.
och det vet du så jävla mtk väl om.
och jag gillar inte & prata om det, men endå drar du upp det framför ögonen på mig.
jag mår så jävla dåligt över detta, 
trodde det skulle bli bra att åka hit en natt, eftersom mamma tvingade mig typ?
men endå så ville jag inte hit, för visste att vi skulle börja bråka igen och att jag skulle bli ledsen.
och se, hurfan mår jag nu ? ser du någon jävla förbättring?
jag kommer inte vilja sova eller träffa dig på ett bra tag nu.
mitt val, det kan du inte göra något åt.
och jag är ledsen o behöva säga detta, men snart förlorar du mig som dotter..
jag kommer sluta snacka med dig, ignorera dina samtal & sms. och inte ens säga hej eller kolla på dig.
att behöva känna såhär , det gör så jävla ont.
du anar inte hur dåligt jag faktist mår när du beteer dig som du gör.


 jävligt bra låt!
pyramide-charice ft iyaz,
  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0