vad ska man skriva ?

hejj , idag va det skolan som vanligt, inget kul  att berätta om , och inte intressant heller.
iaf närjag kom hem från skolan så hade jag sån jävla huvudvärk, och har det fortfarande,
men sen åkte man in till kinnarps vid halv 7 typ,
träffade sebbe och jonathan :) ( jonathan är mitt gamlagamla ex haha )
dom fick mej på bättre humör iaf :)
sen tog man bussen hem med jonathan haha ,
höll på att missa bussfan till huskvarna station, jävla bussar!-.-
aja orkar inte skriva så mkt idag, ska nog gå och lägga mej och sova snart , elr iaf kolla på film,
för mitt huvud exploderar snart av huvudvärk och alla mina tankar !
and i guess thats life .


aja .
hejj .
hörrs imon <3


fick bli en fin bild på huskvarna/jönköping !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0