söndagar är tråkiga!

hejsan, visst är det kul när man inte har nått och göra på dagarna ?
ne jag tänkte la dt , jag har inte gjort ett skit idag, förutom snytit mej och suttit vid datan med förkylning,
aja såhär har helgen sett ut :

Fredags ; va uppe på stensholm och träffade en väldigt nära kompis, snackade lite allmänt om allt och frös som fan.
lördag : inte ett skit, skulle vart med samma kompis som jag va med i fredags,men sjukdom hindrade.
idag;Inte ett skit, jo råkat ta bort alla mina bilder och musik på mobilen,
även kontakterna och programmen försvann, men lyckades få tillbaka kontakerna och programmen som tur va.
men mina sms, bilder och musik försvann, så har lagt in ny musik idag, tycket det suger så jävlq hårt att alla sms försvann, för hade väldigt mkt sms som betyder mkt för mej.

aja, imon börjar skolan, inte kul!
men bättre än praon iaf :)


ni får ha dt bäst, för nu orkar jag inte skriva mer ,
pussssss ♥




Kommentarer
Postat av: thess

btw om du vill tjäna pengar på din blogg bli meddlem här :D

http://www.adtraction.com/signup.htm?aid=43690755

2010-04-12 @ 23:51:32
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0