hyffsat rolig måndag.

hejj sötnosar,
skolan idag va helt okej,
men man va lite trött , fyfan!
sen vid 3 hade man utvecklingssamtal,
gick hyffsat bra :)
sen åkte jag hem, fixade mej och tog 15 till stensholm, satt där som en jävla luffare typ i en timme och väntade på petra och tim, haha, sen kom dom så då gick vi till konsum, tim träffa typ 3 kompisar på vägen, så då stod han och pratade med dom en stund,
medans jag och petra bara stod och skrattade haha,
ah vi är ju helt normala haha (;
sen när vi kom till konsum gick vi in där och skulle köpa en dricka,
sen när vi väl stod i kassan så sa hon som satt där ba : 8 kr tack.
jag ba: ehhuum, vi hade 8 kr va ? ;o
petra: jag tror dt,
oså kollade jag, och självklart hade vi bara 7,50 kr,
så fick gå tillbaka med drickan igen, haha fan va jag skratta , trodde jag skulle dö.
och hon i kassan bara blängde på mej, suuuurkärring (aaa)?
haha sen satt vi utanför och bara skrattade och snacckade om allt,
sen kom jesper i swiischande fart, så då stod vi och snackade med honom en stund,
petra och tim är så söta mwihihi :*
sen stack tim hem, och sedn petra, så då va jag ensam kvar , sen tog jag bussen hem vid kvart i tio,
tog sedan 1an till sanda och hoppade av där, gick sedan hem, och sen datan
snackade lite på skype oxå :) wonderfuuul !(L)

nu ska jag nog lyssna på lite musik o sånt innan jag sover, ska nog oxå kolla på film :))
puuuuuusss så hörs vi kanske imon, om jag inte är upptagen hela dagen/kvällen ;D
haha , hejjjjs♥



tim och petra (: så gulliga elrhhur ? ;o
okej, ingen bra bild, men dom ville inte stå stilla , ;o



älska solen ! sommaren 2010 är på gång, i can feeel it <3
stensholm, saknar att bo här faktist, lungt och fint,
bodde ju här innan, saknar som fan ! :( ville ju inte flytta egentligen :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0