hemma idag igen asså

godmorgon, har alla sovit gott ?
det har verkligen jag gjort, sommnade 23:30
och vaknade 11:30 ;)
så kan ju inte precis säga att jag är trött haha :)
iallafall idag är det tredje dagen som jag är hemma från skolan.
och kanske är hemma imon med, beror lite på hur jag mår heheh.
aja just nu sitter jag & kollar på jönssonligan haha
älskar`t ! <3
och jag hatar verkligen och va förkyld, sittter och snörvlar 24/7
låter superkul va ? :D
nyser gör man oxå (y)
i förrgår va jag på a6 med mamma, köpte smink för nästan 900 kr ;o
en mascara, foundation, puder, såndära punderborste som jag inte kommer ihåg vad det heter
sminkbortagningsmedel, asbra verkligen, och en ny sminkväska, allt det gick på 839 kr.
men som tur var fick man 3 produkter gratis, bara för att jag köpte för så mkt :D
sen köpte jag en bikini inne på stadium oxå . ( kommer bild):)
och ett par tights från kappahl.
aja . senare blir det att plugga lite.
och vila upp mej inför imon,
för amanda gumman kommer till mej imon, har inte träffat henne på 92876574 år.
älskar dej gumman<3


har förälskat mej i denna låten oxå (A)


hey,soul sister- train (L)



bikinin :) jag är tjock iknow.



thightsen :)



7an ;o                                                                  8an ;o

jävla fjortisperiod i sjuan xD  haha jag tycker det är stor skillnad iaf :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0