hej?

jag vill verkligen inte gå till skolan imon,
men måste .
aja, allt känns så jävla meningslöst just nu.
jag kan inte sluta tänka på "han", det är så jävla jobbigt,
saknar honom som fan,
jag är fan riktigt kär, intressant elr hur ?
jag känner att skolan blir för mycket just nu, läxor,prov o allt ! det EXPLODERAR snnart i mitt huvud.
jag vill inte va hemma på kvällarna längre, mår inte bra av det, vill umgås med kompisarna.
allt jag vill nu är att snacka med "honom" för han får mej alltid på bra humör,
och älskar att höra hans röst, jag blir lugn av den.
vill bara snacka ut med honom om allt,
och jag kommer inte va hemma på hela helgen så kommer inte få träffa honom då,
kul elrhur ? .
i guess thats life !?




jag känner en känsla jag aldrig tidigare har känt, 
genom att se dig har du ett ljus inom mig tänt.
en låga som brinner, låt den aldrig brinna ut, för jag vill inte att känslan kärlek ska ta slut.
du är den finaste gud skapat, en ängel på jorden,
att jag tycker om dig mycket, tro på dom orden.
jag ger dej mitt liv,jag ger dig mitt allt.
vill att du ska bli min, ska aldrig behandla dej kallt,
känslorna är gränsliga så jag vill ha dig här nu.
jag mötte en på miljonen som va lik mig och det va du,
jag vet exakt vad du känner, och jag kommer aldrig svika dej,
aldrig få dej att gråta.
Du kommer alltid vara viktigast för mig,
för det jag känner är äkta, det jag säger är sant.
skulle klätttra över berg för dej,fast vägen är brant.
gå tusen mil för att vara med dig,för du är den enda på jorden som förstår sig på mig.
aldrig känt samma känsla, vill du svara det jag känner. för nu vet jag helt säker att det är för dej mitt hjärta bränner.
du har lyckats ta fram något ur mej , jag trodde det va dött.
en lycka och en glädje har du återfött,
varje gång jag ser dej smälter jag,jag tror på ett vi.
för jag har fattat ett tycke och så kommer det förbli.
du är bäst i mina ögon, vill du ge mej en chans, ta den tid du behöver för jag går ingenstans.







Kommentarer
Postat av: thess

är det fortfarande samma kille? :)

och vi får träffas snart <3

2010-04-14 @ 11:14:57
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0