godmorgon

hej , har alla sovit gott ?, jag har sovit sådär, förjävla varm i rummet asså :s
sen blev man väckt vid 10 av att någon med dolt nummer ringe 5 ggr,
MOGET eller vadå ?
aja, idag blir det väl och fixa lite i rummet, spela lite innebandy på gräsmattan,
måste ju öva upp mej nu när jag ska börja spela innenbandy wihihi :D
haha evelina goes sporttjej igen ? :)
hääääääärligt elr ?  :D:D:D
aja, ikväll kommer kanske amandaheielsötan, så ska vi lana :D
om inte , så kommer hon hela dagen och natten imon, GIIRL LAN ;)
tagggga fööfan !

aja, nu ska jag gå och äta frukost ;D
jag är en hungrig unge ;o

puss, vi hörs senare .




sjukt bra låt med black eyed pease - missing you . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0