dålig uppdatering `?

hejjj bloggen, jag måste verkligen be om ursäckt för att jag inte har bloggat på jättelänge,
men har vart på konfaläger på öland hela helgen, sorry för det :)
men nu är jag tbx, lite trött och sliten bara.
men dt ska nog gå ändå ;)
lägret har vart hyffsat kul faktist :)
mycket bus och spring på kvällarna haha !
har somnat i hyffsat tid på kvällarna oxå :))
aja orkar inte skriva så mkt idag, men imon blir det kanske skolan,
beror på hur jag mår då.
aja , puss :)




T H E S S   W E S T E R !

gumman, du ska veta hur sjukt jävla mkt jag saknar dejj, det är grymt måste jag säga.
även om vi inte har känt varandra sådära jättelänge, så känns det ändå som vi har känt varandra hela livet !
du är den dära personen som jag har saknat i mitt liv, den som man verkligen kan lita på, prata om allt med , ha sjukt jävla kul med haha !<3
du är lite som en syster för mej, eftersom du är ett år äldre än mej ;j
men vad spelar dt för roll ?
nae ingen, haha , jag älskar dej lika mycket för det,
och jag lämnar inte dej för nått i världen pluttan,
dt ska du veta!
jag tkr vi borde träffas snart.
jag älskar dej sjukt mkt gumman! (L)(L)



jag och thess ,  visst är vi söta?:D
bilden är gammal, sen oktober/september nån gång tror jag :D
men älskar dejj thesswester<3

Kommentarer
Postat av: thess

men gumman! jag älskar dig med och vi träffats snart, verkligen! <33333

2010-04-18 @ 22:13:16
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0