vafan är kärlek ?

asså är kärlek bara ett ord elr finns dt verkligen ... ena sekunden är man lyckligast i världen , ena är man bara sjukt jävla sårad.  vad jag har märkt så är kärlek bara skit, inget man kan lita på , och absolut inget som håller FÖRALLTID, även om alla nästan säger dt, men jag tror inte på dt skitsnacket längre, jag har själv känt smärtan av att inte bli älskad tillbax på samma sätt som man kanske älskar/gillar en person . många säger att man kommer få den man gillar, men knappast! , jag har försökt få dej i snart 7 månader, måste jag försöka mera elr ska jag ge upp ? , för jag vet att dt aldrig kommer att bli vi , men jag kan inte fan glömma dej heller, trodde jag hade glömt dej, men nej, dt har jag inte ...

men jag vågar inte berätta nått för dej , för jag vill inte riskera våran vänskap , skulle fan inte kunna leva utan dej !

när jag hör dej skratta blir jag hur glad som helst och vill bara flyga iväg nånstans , och när du ler , asså fan du är så jävla perfekt !

jagvet , ingen är perfekt, men du är fan inte långt ifrån!  när jag hör vissa låtar börjar jag tänka på dej och tänker tillbax på när vi lärde känna varandra, asså allt va så jävla underbart då , jag va fan världens gladaste person när jag snackade med dej på msn , du gjorde mej alltid glad & på bra humör , du lix fanns alltid där , och du va alltid glad och posetiv om allting , men nu äre inte dtsamma längre, du är lix förändrad på nått sätt , men ändå samma person som innan , men jag saknar ändå den förra personen du va ,

jagvet att du gillade mej innan , för dina kompisar märkte dt, men du vågade inte säga nått , inte jag heller.... men nu äre la försent, men jag hoppas ändå på vi en dag , för jag kan verkligen inte glömma dej, dt är fan dt svåraste jag nånsin försökt, att glömma en person som du !

jag tänker fan på dej varje dag & natt.

men vad hjälper dt nu ?

ska jag ge upp , elr finns dt en chans om jag verkligen försöker ? jag älskar fan dej så jävla mkt, !

men kärlek är fan så jävla komplicerat....


.


Kommentarer
Postat av: thess

vem är det du menar med denna texten? :O (du kan svara på sms om du vill ;) )



jag kan nästan närsomhelst :') <3

2009-10-10 @ 10:07:31
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thess

sv; jajjemen =) <3



är det en blond liten sak, som jag vart tsm med? :p

2009-10-10 @ 12:35:03
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: mandaheiel

för det första så är du grymt söt evve :)

för det andra saknar jag det sjukt mycket <3

för det tredje , så kommer jag inte på ngt mer ;(<3

puuss :*

2009-10-11 @ 21:34:55
Postat av: mandaheiel

saknar jag dig * HAHAHAH kan inte ens stava längre :O:D<3

2009-10-11 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0