heejj :))

idag vare tråkskolan som vanliigt-.-
pallar verkligen inte !!
fick sluta två timmar tidigare idag , för min cpiga lärare skulle iväg , !
S K Ö Ö N T !
aja ,sen hem , men kom på att mina nycklar låg inne i huset så kom inte in-.-
evvvve är klantig & dt är inget nyyytt :)
så mamma fick åka från jobbet och låsa upp , HAHAAH!
aja, sen in och typ sminka sej liite oså, sen ta kooort !
har man ett kul liv så har man (Y)
bilder kommer :)
snart ska jag la ut med amanda älsk!
inte träffat henne på typ flera måånader ?
ska bli sjukt kul iaf, vi får la se om vi träffar på nån/några rolig/roliga personer ! :)
och jag mår liiite bättre nu, tack alla som stöttat!,<3
aja , ha dt bra allllaaa :)
pussssss :*






hahah
egoooopicsdag typ ? x]


puss & kram evelinatuovilaa §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0