godnatt alla :)

hejjsan, klockan är snart tjugo i 1 och jag borde egentligen sova,

men kan inte , mår illa och massa.

funderar på att va hemma imon, för jag mår inte bra :/

men dt förvånar ju mej inte om mamma kmr säga åt mej att ta en alvedon

och gå till skolan, men tänker vägra isåfall.

aja. idag har dt vart trååkskola som vanligt, extratrött eftersom dt va måndag oså,

hemkunskap på morgonen, fick rast i 2 timmar, ;O

så fanns ju inte ett piss att göra , suuuurt -.-

och fyfan, maten va ju inte dagens höjdpunkt preciis,

Eveliina dissar skolans äckliga mat , (Y)

ska börja med en typ spalt där jag hissar och dissar saker varje dag (:

dissen va ju skolmaten -.- och hissen den här dagen är nog att mamma & jag inte har bråkat för typ första gången , rätt skönt faktist , <3

men aja.. nu ska jag nog nana , är megatrött, fårse om jag kan sova,

annars  blire att jag kmr va tjurig och trött imorgon,

så godnatt alla :)

och puss på er (: <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0