Alltid lika kul :)

hejsan alla (:
idag vare skola, men stack hem efter engelskan, för mådde skiit,
onödigt att åka till skolan & va där en timme och sen åka hem igen -.-
men jaja , sovit typ hela dagen,
så blir nog ingen skola för mej imon hellr,
fast dt är skönt att va hemma ibland , hah :)
och sen plugga i typ en timme, alltid lika kul :)
elr inte ;O
pusspuss :*



Evelina hissar & dissar !

dagens hiss(:
ah inte bråkat med mamma idag heller, så tummen upp för dt (Y)
sen har man fått sova hela dagen , jävligt skööönt,  hiiiissssa ! :D




dagens diss :)
mkt att dissa idag . för dt första : onödigt att åka till skolan och sen åka hem igen efter en timme,
sen att alla tror att jag skolkar hela tiden, dt gör jag inte så alla vet!
ah fick reda på att jag ska ha utvecklingssamtal på tisdag, mindre kul,
kmr få ganska mkt skiit tror jag , har inte skött mej så bra i skolan senaste tiden :/
men inte mitt fel när lärarna har pms ,!
och jag har inte mått bra senaste tiden hellr , så skyller fan på dt !


aja , ska sooova nu ,  jävligt trött,

pussss alla :)<3


soov gooott (L)


Kommentarer
Postat av: thess

sv; tack ! =) du och jag måste fan va nåndag! <3

2009-10-08 @ 21:54:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0