tråkhelg och ingen skola imon!

heej bloggen ,
i fredags vare skola, suurt somfan:)
sen kom pappa & hämta mej, åkte hem till mamma och hämtade saker jag skulle ha med mej :)
sen kom man till pappa & käka lite, sen stack man upp till deg och va md honom,
haha riktigt kul med hans familj framför tvn, idol (L)
haha, dom hade typ allsång hahhha!
sen hem vid halv 12 och chiiiiiiilla framför datan.
sen godnatt vid kl : halv 2 :)
på lördagen vaknade jag halv 12 av att det bonkaade på övervåningen -.-
jävla grannar!
aja, sen upp och ah datan direkt hahah
satt vi datan till typ 2, sen duscha och hade en jävla huvudvärk, kunde seriöst inte gå,
så va hemma hela dagen hos pappa.
sen halv 1 godniight,
fast somna inte förns vid typ halv 3 ? pga jävla cphuvudvärk!
sen vakna man klockan 10 för att pappa väckte mej, mådde lika dåligt som på lördagen, fast nu skakade man och mådde skit illa, pluss huvudvärken, inte kul!
sen hem till mamma halv 1, och plugga först spanska i typ en timme, sen fysik i en timme,
skolan suger fettttttmkt,-.-
sen tyyyp låg man framför tvn ettstund, sen datan..
och ah nu ska man la sova , elr ne, för kommer nog ligga inne på msn på mobilen ;)
och allt vad jag vill va inne på, kostar inget att va inne på internet, iphone 3g vafan ;)
men aja.
hoppas alla haft en bra helg, somdå jag inte haft, förutom fredagen då :)
och nej, dt blir ingen skola för mej imon,
skönt men endå surt, då får man inte gå ut på kvällen sen hellr :(
men aja, pusssss sööötnoosar ! :)<3 och glömde säga att jag har 38,8 graders feber :((


wtf;O ser ut som om jag är blond på bilden :)
hablababalabalha ! :D





bild från när jag & malinsyster va ute för ett tag sen,
och ja, vi blev förföljda av en man, läskigt:o


Kommentarer
Postat av: thess

måste träffas snart vafaan! <3

2009-11-30 @ 14:07:46
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: robin

fyfan :/

2009-11-30 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0