sjuukadagen (Y)

hejj boggen. idag har jag vart hemma pga magen -.-
har så jävla oont.
aja ska inte skriva så mkt, för orkar inte ;)

T H E S S W E S T E R !(L)
thess wester gumman, jag saknar dej något otroligt,
du är så jävla bra, bäst helt enkelt,
vi måste va snart igen, för jag ehm saknar dejj mer och mer för varje dag! :(
du är fan en av mina bästa kompisar, !<3
utan dej skulle jag inte må så bra som jag gör idag!
du är fan så sjukt jävla underbar babe (L)
evvveeliina(L)Theeess!<3

älskardejj mest thesswester (LL)


finaste biilden! thessbaabbbeee!(L)

Kommentarer
Postat av: thess

aawh, jag älskar dig gumman! du är underbar (L)

2009-11-21 @ 11:21:49
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thess

sv; hahah ja men det är fan så :O

2009-11-22 @ 18:11:19
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: robin andersson =D

hej:) evelina inte kul att vara sjuk :( <3

2009-11-27 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0