fredagen & idag ! :)

heej bloggen , i fredags så kom thess till mej, klockan är faktist tolv snart , så dt blir i fredags :)
vi typ chillade framför tvn &datan, sen åt vi pasta & köttfärssås, sen fixa vi oss och gick till bussen,
vi fick stressa som fan, för vi skulle fixa dricka , och vi hade typ en halvtimme , 20 min på oss att ta bussen ner till huskvarna centrum, ta ut pengar och åka upp till söder igen,
aja ,sen träffade vi paulina,dennis,kimo,mattias & kevin,
så gick vi ner i rosengaraget , men där fick vi inte va för polisen elr nått.
så då stack vi till mjölkafållan & hade paaaartyy !
sen kom thess`s grannar elr nått, sen stack paulina,kevin,kimo,mattias iväg och kvar va jag,thess & dennis,
kulkul :)
sen kom dom tillbaka och sen tog vi bussen hem 00:18
och kom hem till thess typ halv 1 elr nått.
sen va vi aströtta, och paulina snackade i telefon, och thess bloggade, duktig är hon :)
och jag glodde på när hon blogga :)
sen gick jag & thess ner till henns kök och åt, vi va ashungriga fan!
sen upp & sen somna alla, jag på en madrass på golvet & thess & paulina i thess säng.
sen vakna på morgonen av att pappa ringde-.- fast skulle ju iväg tidigt så dt va bra att han ringde.
så då fick man masa sej upp & fixa sej liite. sen kom pappa och hämta mej kl : kvart i 10 , sa hejdå till thess & paulina & hoppade in i bilen:)
väl hemma så fixade jag mej, tog på mej andra kläder och åkte iväg kl : 11 , till malmbäcks kyrka.
dop för min lilla kusin som döptes till Love simon alfred johansson :)
så söt är han! grattis lilla kusin<3
sen åkte man till ett typ kapell som låg en bit därifrån , och fortsatte med firandet elr vad man säger, där.
åt mat & sen fika :)
gottgooooott!
sen åkte man hem vid typ tjugo i 4, elr om dt va 5 , kmr inte ihåg, men väl i bilen satt jag & lyssnade på musik med headset och somnade som vanligt , men va astrött efterosom jag knappt sovit nått hos thess:P
sen när man kom hem , la jag mej framför tvn och självklart somnade jag!
och messade med adam sötnos :)
sen fixa dippsås och typ morötter,paprika,gurka :) istället för godis (Y) nästan lika gott ! och nyttigare oxå ;)
sen blev dt datan & film:)




och tack till thess för kvällen i fredags, du är så jävla underbar hjärtat,
och tack för hjälpen med bloggen ,   Älskar dej grymt mycket !<3




jag & thess, haha ja, vi målade på varandra i tisdags när vi va, ahah ni ser ju vad vi skrivit ;)





omgjord bild !

puss & kram evelinatuovila



Kommentarer
Postat av: thess

jag älskar dig!

lust att ses idag? :) <3

2009-11-08 @ 12:55:30
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0