söndag (:

heejsan (;
 idag schtekkte jag med malin syyster i solen (; tror fan dt va 35 grader :O
äntligen the summer is here <3
vi tog massa kort , i bh & shorts om nån vill veta heheh (;
ahahaha vi spelade in när jag härmade kissie , jag va värsta fjortisen ;) typp härma henne & allt :D
heiisan allihopa, kissie häär , hahah ((:
sen va vi lite barnvakt åt alvin  (:
& jag vill verkligen bort från huskvarna nu, vill till harge .
har alldrig vart där & dt kanske blir första gången i sommar , hoppas jag hehe (:
vill verkligen träffa joachimsötnos ;)
ojojoj, 4 inlägg där han e med nu ju (:
blir kanske fler haha (;
men aja . kmr nog 1 bild på mej och malin. (:
puuss på sötaste malinSyyster & joachimjanssonUnderbarasteBvänn evver (:<3
pusshej<3




jag & malin :D<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0